Vaak doen we aannames over wat een doelgroep vindt, doet of denkt. Wil je ontdekken wat jouw doelgroep écht motiveert en beweegt?
Blik heeft verschillende werkvormen om je klant beter te leren kennen. Je komt erachter waar jouw doelgroep zich bevindt en wat je klant ervaart als hij in contact is met jouw organisatie, product of dienstverlening. Zo weet je hoe je ervoor zorgt dat mensen bij jou vinden wat ze zoeken en zich thuis voelen.
Aan deze creatieve workshop doen medewerkers én de doelgroep zelf mee. De deelnemers brengen de wereld van de doelgroep in kaart door écht met hen in gesprek te gaan. Is het niet mogelijk om jouw doelgroep erbij te betrekken? Dan nodigen we medewerkers uit die álles van de klant weten of maken we gebruik van klantonderzoek.
Na het volgen van de workshop hebben deelnemers hun doelgroep ontmoet. Ze kunnen zich beter in hun klant of cliënt te verplaatsen. Want die heeft nu een naam en een gezicht. Dat levert de organisatie waardevolle input voor communicatie, sales en marketing.
Wat is het resultaat?
- De wereld van de klant of cliënt in beeld gebracht door medewerkers
- Het is een interventie die de organisatie en de medewerkers vanuit het perspectief van de klant laat kijken
- Inzicht in wat er beter kan in het contact met de doelgroep
- Medewerkers hebben hun doelgroep leren kennen
Deze workshop is voor iedereen die betrokken is bij het verbeteren van klant- of cliëntbeleving. De inzichten kan Blik later gebruiken om de communicatie tussen de organisatie en de klant te verbeteren.
Deelnemers
maximaal 14 deelnemers vanuit verschillende disciplines
Duur
1,5 uur
Verzorgd door
1 facilitator en 1 begeleider