Het centrum van Zeist leeft. Er zijn ideeën en initiatieven. Plannen en dromen. Dat mag gezien worden! Daarom verbeteren en vernieuwen we de marketing en promotie van het centrum, samen met de stichting Hart van Zeist.
Eerst houden we interviews om de behoeften te inventariseren van de verschillende doelgroepen: consumenten, ondernemers en de gemeente. Zo creëren we betrokkenheid en laten we gemeenschappelijkheid zien. Het resultaat is een gezamenlijk vertrekpunt. Door persona’s te ontwikkelen, weten we precies hoe we de verschillende doelgroepen het beste kunnen bereiken.
De communicatie is feestelijk, bewegend en energiek. Door te laten zien waar het bruist, geven we het centrum energie en maken we verbinding. Ondernemers en inwoners krijgen zin om mee te doen of zelf een activiteit of evenement te organiseren. Een kleine actie maakt grote impact.
Ook maken we op allerlei niveaus verbinding. Tussen ondernemers onderling, tussen inwoners en het centrum en nog veel meer. Iedereen voelt: hier hoor ik bij. Dit is mijn Zeist. Dit is Wij Zeist.