Nu met extra helderheid
Zo komt het dat de winst van wat we doen altijd groter is dan de kwaliteit van het creatieve product. Hè? Simpelweg: je krijgt een ontwerp inclusief. Om te beginnen inclusief een bak waardevolle inzichten. Omdat elke ontwerpvraag weer nieuwe vragen aantikt. En dus wezenlijke antwoorden
oplevert.
Zonder die antwoorden geen communicatie die werkt.
Oké, een flyer. Maar wie ben je als organisatie en voor wie doe je wat je doet? Hoe zit je doelgroep in elkaar, what makes them tick?
Waar sta je op dit moment en wat is je stip aan de horizon? En welk beeld past daar volgens jou bij? Dát omzetten in een ontwerp maakt het
tastbaar. Maakt dat anderen echt voelen wat je waard bent.
Vormgeven = vorm geven.
Dan ligt er iets waar je vanuit verschillende hoeken naar kunt kijken. Vorm laat je andere dingen zien, daagt je uit om er wat van te
vinden. Je kunt op een andere manier toetsen: is dit inderdaad wat we willen vertellen? Erop schieten tot het precies is wat het moet zijn.